Використання теоретико-методичного матеріалу даної технології розробленої нашими педагогами, дозволяє формувати навички , необхідні для організації та проведення корекційно - розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами, іншим освітянам.
Зокрема, озброює великою
кількістю не просто мовного матеріалу, а якісним художнім словом, тобто, творами усної народної творчості, віршами відомих українських поетів з динамічною ілюстрацією кожної вправи, з конкретними
методичними вказівками щодо використання даного творчого комплексного зцілювального дотику в роботі з особливими дітками.
Цей «творчий арсенал» дозволяє педагогу в лічені секунди підібрати відповідну до будь-якої теми уроку динамічну і емоційну фізкультхвилинку. Таким чином, по-перше, у вчителів не виникає проблеми з встановленням емоційного контакту з дитиною з
особливими потребами, і з забезпеченням теплого емоційно-позитивного фону уроку. По-друге, робота буде проводитися в рамках суто дитячого виду діяльності - гри. По-третє, одночасне, комплексний
вплив на мовленнєву, рухову, пізнавальну, емоційну, творчу, інтелектуальну сфери дитини з особливими потребами дозволяє досить тривалий час підтримувати працездатність кори головного мозку і
допомагає переключати увагу на інший вид діяльності.